تصویر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کنار گلکسی نوت 7 فاش شد


اس ۸

تصویر پخش شده از سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در کنار سامسونگ گلکسی نوت ۷.

 

امسال سامسونگ پرچمدار جدید خود گلکسی اس ۸ را با کمی تاخیر رونمایی خواهد کرد و طبق شایعات با امکانات جدیدی روبرو خواهیم شد ولی معلوم نیست مورد استقبال مردم قرار گیرد یا خیر . هنوز برای تصمیم گیری زود است باید صبر کنیم تا رو نمایی رسمی این گوشی هوشمند انجام شود. تا حالا تصاویری از سامسونگ گلکسی اس ۸ فاش شده و جدیدا عکس گلکسی اس ۸ همراه با نوت ۷ پخش شده همان طور که در تصویر بالا میبینید گلکسی اس ۸ در کنار دو گوشی هوشمند دیگر که یکی از آن ها نوت ۷ است قرار دارد. این تصویر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده.


ظاهرا طراحی سامسونگ گلکسی اس ۸ دور از حاشیه طراحی شده است. در وسط تصویر بالا نوت ۷ را میبینید که از نسخه معمولی اس ۸ بزرگ تر است. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ۲۱ آوریل روانه بازار خواهد شد.اما احتمالا خبر دارید که در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تا حالا شایعات مختلف درباره این موضوع پیش آمده که از ۱۰ آوریل پیش فروش خواهد شد. تا کنون شایعاتی در خبر ها در باره سخت افزار این گوشی هوشمند اشاره شده است . بر همین اساس پردازنده این محصول اسپندراگون ۸۳۵ خواهد بود و ۴ گیگابایت رم برای ان در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که رابط کاربری سامسونگ هم بر روی ان اعمال خواهد شد هم چنین گفته اند که هراه ان دستیار صوتی بیکسبی عرضه خواهد شد.

 

باطری این گوشی مانند نوت ۷ بوده و صفحه نمایش ان از نسل های قبل بهتر و بزرگ تر خواهد بود


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.