به ابهامات مشتریان پاسخ دهید و آن‌ها را به یک خرید مطمئن ترغیب کنید

 افزونه پرسش و پاسخ ووکامرس مردم می توانند  در خریدهای آنلاین همیشه برای سفارش محصولاتی تردید دارند که نمی‌توانند آن‌ها را ببینند یا لمس کنند.

خودتان را جای مشتری بگذارید: همه‌ی آنچه آن‌ها درباره‌ی این محصول می‌دانند به یک تصویر و چند خط توضیحات محدود شده است. آن‌ها نمی‌توانند شخصاً جزئیات محصول را تایید کنند یا مثل یک فروشگاه واقعی از فروشنده اطلاعات بیشتر بخواهند. فکر می‌کنید قبل از این که روی دکمه‌ی خرید کلیک کنند چه قدر سوال دارند، و چقدر از این چشم بسته خرید کردن اذیت می‌شوند؟


افزونه پرسش و پاسخ ووکامرس هر چه به سوالات مشتریانتان بیشتر پاسخ دهید، نرخ تبدیل در فروشگاه‌تان بهتر می‌شود. افزونه‌ی YITH WooCommerce Questions And Answers به شما اجازه می‌دهد تا به همه‌ی ابهاماتی که ممکن است باعث شود مشتری محصولات شما را نخرد، پاسخ دهید. با استفاده از این افزونه در صفحه‌ی هر محصول می‌توانید یک بخش سوالات متداول بسازید و سوالات مربوطه را اختصاصاً همان جا جواب بدهید.

علاوه بر این، کاربران هم به راحتی می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند و منتظر پاسخ شما یا مشتری دیگری که این محصول را خریده بمانند. به لطف افزونه‌ی YITH WooCommerce Questions And Answers خیلی راحت می‌توانید با مشتریان بالقوه‌ی خود ارتباط مستقیم داشته باشید و آن‌ها را از این خرید مطمئن کنید. این ابزار بازاریابی فوق العاده را از دست ندهید.