ایده‌های جالب تزیین کاپ کیک با خامه


مراسم تولد جزو مراسمات ویژه‌ای است که هر کودک و بزرگی دوست دارد در این روز بهترین جشن تولد را بگیرد. و در این میان بعضی از بانوان دوست دارند کیک تولد فرزندان و یا همسرشان را خودشان تهیه کرده و خوشحالی آنان را چندین برابر کنند به همین دلیل هم به دنبال ایده‌های تزیین کاپ کیک با خامه و یا کیک می‌گردند.

در این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌های تزیین کاپ کیک با خامه را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد  پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

نکته مهم: اگر فکر می‌کنید که کاپ کیک برای مراسم تولد مناسب نیست فکرتان صحیح نیست شما می‌توانید با تهیه یک کیک کوچک و  کاپ کیک به تعداد مهمانان از فکر برش زدن کیک و موارد دیگر دوری کنید. با ما همراه باشید.

 

تزیین کیک

تزیین کاپ کیک با خامه

 

کاپ کیک

ایده‌های جالب تزیین کاپ کیک با خامه

 

کیک


برای این تزیین کاپ کیک با خامه کافی است خامه صبحانه را با شکر بزنید تا کاملا پفی شود و سپس به وسیله گیف قنادی و چند قطعه شکلات  دایره کاپ کیک را تزیین کیند.

 

کیک

 

 

تزیین کاپ کیک با خامه رنگی

 

بیکویت

 

 

اگر این تزیین را دوست دارید می‌توانید به خامه خود رنگ دل‌خواهتان را اضافه کنید و با گیف روس کاپ کیک بزنید و سپس بیسکوییت خرد شده و شکلات اضافه کنید.

 

بیکویت

 

 

تزیین کاپ کیک با خامه

 

کیک و بیسکویت

این تزیین بسیار ساده است با استفاده از گیف قنادی، خامه قنادی و شکلات به شکل چشم می‌توانید این تزیین زیبا را داشته باشید.

 

مدل تزیین کاپ کیک با خامه

تزیین در اشپزی


برای  این تزیین خامه‌ای که استفاده می‌کنید باید کمی سفت باشد و سپس یه وسیله گیف قنادی و شکلات کاپ کیک را تزیین کنید.

 

 

ایده تزیین کاپ کیک با خامه صبحانه

 

کیک و شیزینی

برای داشتن این تزیینات باید کمی ظرافت کاری داشته باشید به طوری که برای این تزیینات ابتدا باید بالای کاپ کیک را برش دهید و پاستیل و هر  چیز دیگری را لای این دو قسمت قرار دهید و سپس با خامه بقیه قسمت‌ها را تزیین کنید.

 

کیک و خامه

 

ایده تزیین کاپ کیک با خامه قنادی

این تزیین ساده با استفاده از دو رنگ خامه انجام می‌شود.

 

تزیین کاپ کیک

این تزیین نیز بسیار ساده است فقط باید شکلاتی به شکل چشم تهیه کنید.

 

تزیین کاپ کیک ساده

برای این تزیین نیاز به بیسکوییت و بیسکوییت خرد شده و خامه دارید که این تزیین بسیار شیک را داشته باشید.

 

تزیین کاپ کیک مخصوص تولد

با خامه قنادی و یک عدد پاستیل زیبا این تزیین شیک را می‌توانید داشته باشید.

 

تزیین کاپ کیک با خامه

این تزیین با استفاده از کیک دو رنگ انجام شده و از ترافلی که هم‌رنگ کیک است استفاده شده و زیبایی خاصی به کاپ کیک بخشیده است.

 

امیدواریم تزیینات جالب کاپ کیک ا پسندیده باشید و از این تزیینات برای مراسمات مختلف خود و حتی کاپ کیک‌های خانگی خود استفاده کنید.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.