بستنی توت فرنگی

  • نویسنده :
  • بازدید : 90 مشاهده
  • دسته بندی : آشپزی ,

مواد اصلی :

توت فرنگی 

شکر : ۱ پیمانه و ۲ قاشق غذا خوری 

آب لیمو : ۱ قاشق چای خوری 

نمک : ۱/۸ قاشق چای خوری 

خامه غلیظ : ۲ پیمانه 

طرز تهیه :

توت فرنگی ها را به ۴ قسمت تقسیم کنید و شکر و آب لیمو رو به اون اضافه کنید با هر وسیله که دوست دارید مثل مخلوط کن یا چنگال اونها رو له کنید بذارید ۱۵ دقیقه بمونه ، حالا نصف این مخلوط رو در مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید این مخلوط رو به مواد توی ظرفتون برگردونید و حالا خامه را اضافه کنید و خوب هم بزنید به مدت ۳ ساعت اونو توی یخچال بذارید و بعد در دستگاه بستنی ساز بریزید و خوب بزنید تا نرم و چسبنده بشه ، تقریبا ۴۰ دقیقه طول می کشه ، حالا در فریزر بذارید تا سفت بشه .

طرز تهیه چیپس های توت فرنگی :

این روش بیشتر یه تکنیکه تا یه دستور پخت می تونید با میوه های دیگر این کار رو انجام بدید . توت فرنگی ها رو خیلی نازک برش بزنید ، فر رو از قبل روی کمترین دما بذارید گرم بشه ، برش های نازک توت فرنگی رو شکر شیرینی پزی بپیچید و به مدت ۳ ساعت در فر بذارید بعد می بینید که آب توت فرنگی ها در اومده ، باید توت ها حالت چیپس مانند و ترد داشته باشن اگر لازمه بازم اونا رو توی فر بذارید از اون برای تزیین بستنی استفاده کنید .


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.