جمله های کوتاه انگیزشی و مثبت


جملات انگیزشی

جملات انگیزشی کوتاه ، جملات کوتاه و مثبتی هستند که با خواندن این جملات کوتاه خاص نیرویی به ما منتقل می‌شود تا انرژی منفی را از ذهن‌مان دور کنیم و انرژی مثبت را جایگزین کنیم و روحیه‌ای تازه بگیریم. در این مطلب از مجله بیگول جملات انگیزشی کوتاه را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که امیدواریم با خواندن این جملات کوتاه همیشه مثبت و پر انرژی باشید. با ما همراه شوید.

 

جملات انگیزشی کوتاه و مثبت


۱) دقیقا همان زمانی که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارید می‌توانید همه چیز را به دست آورید.

۲) امروز آن‌قدر سرگرم  دوست داشتن زندگی باش که هیچ فرصتی برای نفرت نداشته باشی هر روز فرصتی تازه است تا بهتر از دیروز باشی.

۳) جهت حرکت شما، بسیار مهم‌تر از سرعت حرکت است خیلی‌ها با سرعت زیاد به سمت هیچی حرکت می‌کنند !!

۴) هرگز از تلاش برای موفقیت دل‌سرد نشو حتی همان لحظه‌ای که مطمئنی شکستت قطعی است بهترین زمان برای شروع می‌باشد

۵) همیشه آدم‌هایی دور و برت هستن که می‌گن نمی‎شه… اما این تویی که باید با تلاش، تفکر و قدرتت ثابت کنی که می‌شه

 

 

 جملات انگیزشی کوتاه


۶) در دنیایی که همه سعی می‌کنند شبیه به هم باشند جسارت کن و متفاوت باش! و در زمانی‌ که همه از هم تقلید می‌کنند جرات کن و متمایز باش! زندگی کوتاه‌تر از آن است که به تکرار و تقلید بگذرد!

۷) هم‌چون رودخانه باشیم .. روان و رها و گرنه تبدیل به مرداب خواهیم شد … و مرداب هرگز به دریا نمی‌رسد. جاری باشیم … دریا دور نخواهد بود.

۸) هیچ‌کس تا به حال برنامه‌ای برای شکست خوردن، ناامید شدن ، بهم خوردن تناسب اندام و …. ننوشته است ” همه این‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که شما برنامه‌ای نداشته باشید.

۹) همیشه راهی هست به شرط آن که در جستجوی پیدا کردن آن باشی و هرگز از خواستن دست نکشی

۱۰) سخت تلاش کن ممکنه امروز سختی بکشیم ولی در آینده برابر همین سختی‌ها لذت می‌بریم و از کارایی که امروز کردیم لذت می‌بریم

 جملات کوتاه انگیزشی موفقیت


۱۱) تو هیچ کاری نکنی هیچ اتفاقی هم برات نمی‌افته اما برنده‌ها اونایی نیستن که هرگز شکست نخوردن بلکه اونایی هستن که هرگز دست از تلاش نکشیدن!

۱۲) از کسانی که می‌کوشند آرزوهایت را کوچک و بی‌ارزش جلوه دهند، دوری کن افراد کوچک آرزوهای دیگران را کوچک می‌شمارند ولی افراد بزرگ به تو می‌گویند که تو هم می‌توانی بزرگ باشی

۱۳) قهرمانان روزهای سخت، تمرین‌های طاقت‌فرسا، شکست‌های متعدد و ناامیدی‎ها را پشت سر گذاشته‌اند و قهرمان شده‌اند اما دیگران فقط لحظه قهرمانی آنان را می‌بینند!

۱۴) چیزی به نام «تمام شد» بعد از شکست نداریم. همیشه میشه شکست را به یک پیروزی شیرین تبدیل کرد! فقط کافی است بی‌اعتنا به شکست‌ها بی‌وقفه تلاش کنید و حتی یک لحظه تسلیم نشوید.

۱۵) “بسیاری از انسان‌های شکست خورده در زندگی، مردمانی هستند که متوجه نبودند, چه‌قدر به موفقیت نزدیک بودند، زمانی که دلسرد شدند.”


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.