خلاصه بیوگرافی مهناز افشار


نام 

نام خانوادگی 

تاریخ تولد 

محل تولد 

همسر 

فرزندان 

زندگی شخصی مهناز افشار :

مهناز افشار متولد 21خرداد 1356در تهران بازیگر سینما وتلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد وهمیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک روز به خاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. در دوران کودکی عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد وپلیس بود وبه تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت. از سیندرلا، صد ویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه ومورچه خوار، سند باد، بارپاپا، بامزه، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست وجودی ابوت به عنوان کارتون های دوست داشتنی دوران کودکی اش یاد می کند. 

مهناز افشار دیبلمش را دررشته تجربی گرفت وبرای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت ودر کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دفترشان وارد بازیگری شود. او درباره سابقه جواهر سازی در خانواده اش می گوید :برادر کوچکترم 14_15سال است که در زمینه معراج کارگاه جواهر سازی فعالیت دارد ومن گاهی با او همکاری می کنم، فعالیتم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم واو آن ها را می سازد.

مهناز افشار در سینما :

معلم_انعکاس _دعوت 

دلم می خواد_شیرین _زهر عسل 

بیگانه_دختری در قفس _شور عشق 

پسر آدم، دختر حوا  _خاکستری _نگین 


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.