راه های درست فکر کردن


زندگی این روز های همه ما به گونه ای شده است که مدام در حال 

دویدن هستیم و می خواهیم از قافله زندگی عقب نمانیم . این قدر 

فعالیت و مشغله داریم که از زندگی هیچ نمی فهمیم و کارمان شده 

انجام وظایفی که خود و حرفه مان برایمان تعیین کرده اند .

👌 فکر کردن و درست فکر کردن 

اما خودمان هم بی تقصیر نیستیم ، هیچ کاری را آن طور که باید انجام نمی دهیم و توجه لازم به مسائل مختلف را نداریم . باید "فکر کردن "را تمرین کنیم ، این تمرین در همه زمینه ها لازم و مفید است . شما باید حتی به خوردن هم فکر کنید تا با آرامش و سرعت کمتری غذا را بجوید و هضم کنید .

👌 فکر کردن : اندیشه را تمرین کنید 

در کلان شهر ها ، ترافیک بسیار زیاد است و روزانه ساعت های زیادی از عمر خود را پشت چراغ قرمز های طولانی و اعصاب خردکن سپری می کنیم و هیچ جز عصبانیت و کلافگی هم برای ما ندارد . اما این مشکل ناراحت کننده را می توان برطرف کرد ، روی جعبه فرمان یک نوشته بنویسید "به رانندگی فکر کن" در طول مسیر با موبایل صحبت نکنید و در طول رانندگی به مسایل جانبی هیچ توجهی نداشته باشید و به چیز هایی فکر کنید که در حالت عادی توجهی به آن ها ندارید .به طور مثال آیا بدن شما در این صندلی راحت است ؟ آیا صندلی نرم یا سفت است ؟چه طور دست خالی را روی فرمان می گیرید ؟ به صدای موتور ماشین توجه کنید با این کار ها در واقع ذهن خود را به مسائلی معطوف می کنید که می تواند اظطراب ترافیک را از بین ببرد .

👌 فکر کردن : تلفن پاسخ دادن نیز فکر و تمرین می خواهد 

همیشه وقتی صدای تلفن یا موبایل را می شنویم ، فورا پاسخ می دهیم به جای این کار تمرین کنید و پیش از پاسخ دادن به تلفن یک نفس عمیق بکشید ، کمی صبر کنید و آن را بیرون بدهید یکبار دیگر دم و بازدم عمیق داشته باشید . این کار فقط یکی دو ثانیه طول می کشد این تمرین های ساده و کوچک باعث می شوند تا در روز طول به جای فکر کردن به مسائل ناراحت کننده که فقط اظطراب و استرس آدم ها را افزایش می دهند ، به مسائلی فکر کنید که ذهنتان را درگیر می کند .


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.