ربات کرک شده مادام العمر کلش اف کلنز


ربات کلش اف کلنز

ربات کلش اف کلنز برنامه ایست تحت کامپیوتر (سیستم عامل ویندوز) جهت اجرای اتوماتیک بسیاری از عملکرد هایی که کاربران باید بصورت دستی انجام دهند که این امر متحمل وقت و هزینه های بسیاری است، با این ربات نیازی نیست تمام وقت خود را صرف حمله کنید چون ربات کلش اف کلنز این کار رو نه تنها بصورت خودکار بلکه به بهترین نحو و خیلی بهتر از خود شما انجام می دهد!!!!


؟؟ چرا باید از ربات کلش استفاده کنیم ؟؟

✳️آیا تا بحال به این فکر کردید که چطور میتونید Level تون رو در یک روز بین 2 تا 3 لول بالا ببرید؟؟!!

✳️آیا تا بحال به این فکر کردید که براحتی میتونید به لول 400 برسید بله لول 400 درست شنیدید!!؟؟؟

✳️تا بحال به این موضوع فکر کردید که چقدر از وقت گرانبهای خودتون را صرف جمع آوری منابع ، ساخت نیرو ، حمله و دونیت کردن می کنید؟؟؟

✳️آیا تا بحال حساب کرده اید که چه هزینه هایی برای اینترنت همراه خود جهت خالی کردن کالکتور ها و دونیت کردن و اتک زدن داده اید؟؟؟

✳️آیا تا بحال به این موضع فکر کرده اید چقدر برای پیشرفت سریعتر در بازی به خرید جم اختصاص داده اید؟؟؟

✳️یا تا بحال بفکر خرید دهکده هایی با لول بالاتر و پیشرفته تر با هزینه های گزاف افتاده اید؟؟؟

✳️آیا تا بحال به این فکر کرده اید ای کاش میشد در عرض یک روز !!!!!! معادل 8 تا 10 میلیون طلا و اکسیر جمع کنید و هیچ کارگر بیکاری نداشته باشید؟؟؟

این ربات چه ویژگی هایی دارد؟؟

ربات کلش اف کلنز - نسخه 6.5.6 - هماهنگ با آخرین نسخه کلش

قابلیت ضد حمله: با این ربات همیشه آنلاین بمانید و از منابع و کاپ هاتون حفاظت کنید

قابلیت فارمینگ: به صورت کاملا خودکار منابع جمع شده در کالکتورها و معادن را جمع آوری میکند

قابلیت ساخت خودکار نیر: شما انتخاب میکنید چه نیروهایی ساخته شود این ربات به نحو احسن اینکار رو به صورت خودکار برای شما انجام میدهد!

حمله به دهکده های خودکار: یکی از برترین ویژگی های این ربات استفاده از قوی ترین و بهترین متدهای حمله میباشد! که می تونید با تنظیم ربات با یکی از روش ها ی حمله از یک طرف ، حمله از دو طرف ،حمله از سه طرف ،حمله از چهار طرف و حمله بصورت چهار انگشتی اقدام به حمله کنید که سیستم دفاعی دهکده ی مورد نظر رو براحتی در هم می کوبد.

دونیت کردن در کلن ها: یکی از مواردی که LEVEL شما را فوق العاده میتواند بالا ببرد دونیت کردن میباشد!

ارتقاء خودکار ساختمان ها: میتوانید تنظیم نمایید ساختمان ها به صورت خودکار ارتقاء پیدا کنند

ارتقاء خودکار دیوارها: میتوانید تنظیم نمایید دیوارها به صورت خودکار بر اساس منابع شما ارتقاء پیدا کنند

قابلیت آنتی بن و کارکرد انسانی: شاید شما هم بدانید که شرکت سازنده ی کلش اف کلنز میانه ی خوبی با ربات ها ندارد و در صورت تشخیص اکانت شما را بن میکند. تعداد زیادی از افراد برای مدت های طولانی این ربات را آزمایش کرده اند و تاکنون خبری از بن شدن اکانت نبوده است! در نسخه های جدید تغییرات زیادی در روش حمله ی انسانی تر ربات ایجاد شده ، البته استفاده از این قابلیت ها اجباری نیست و می تونید برای بالا رفتن سرعت کار ربات اون ها رو غیر فعال کنید

جستجوی دهکده های مرده: جستجو بر اساس دهکده های غیرفعال یا به اسطلاح مرده (دهکده هایی که کاربرش مدت زیادی به آن سر نزده و تمامی کالکتورهاش فول میباشد)

قابلیت استفاده هوشمند از هیرو ها: در این ربات بصورت کاملا پیشرفته و هوشمند میتوانید از بربرین کینگ و آرچر کویین خود استفاده نمایید.حتی امکان استفاده از قدرت ویژه ی آنها بعد از فاصله ی زمانی خاص را دارید!

منو های فارسی: ربات کلش را میتوانید بصورت کاملاً فارسی تجربه نمایید.

کنترل از راه دور توسط تلگرام: کم تر کسی فکر میکرد نرم افزار تلگرام تا به این حد محبوب شود.این محبوبیت باعث شده در ربات کلش اف کلنز از پیام رسان تلگرام استفاده نمایید.شما میتوانید بوسیله ی آن ربات کلش اف کلنز خود را از راه دور کنترل کرده و تمامی گزارشات عملکرد ربات و دهکده برای شما از طریق تلگرام ارسال میشود.

ربات رایگان کلش اف کلنز

 این ربات نیازمند نصب نرم افزار بلو استوک یا ممو memu در کامپیوتر می باشد و به سادگی قابل اجرا می باشد. این نرم افزار در سایت های معروف با تعرفه قیمت های

6ماهه ، 25 هزار تومان

8ماهه ، 29هزار تومان

1 ساله طلایی ، 39 هزار تومان

بفروش می رسد که بنده کرک این نرم افزار را از سایت خارجی خریدم و برای استفاده از آن بطور مادام العمر خدمت شما باقیمت فقط 20000 تومان ارائه می نمایم.لازم به ذکر است که این ربات از زبان شیرین فارسی نیز پشتیانی می کند و مشکلی بابت منوهای ربات ندارید. امیدوارم که لذت ببرید و هزینه های اضافی رو برای خرید آن از سایتای ایرانی نکنید.

در صورت داشتن سوال یا مشکل  در خصوص نصب نرم افزار،اجرای آن و یا آپدیت آن با یکی از پل های ارتباطی زیر با پشتیبانی ما در تماس باشید.در اسرع وقت پشتبانی جوابگوی شما خواهد بود. با تشکر

 

 

دانلود - 20000 تومان

کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.