سفره عقد


امروز با نحوه تزیین سفره عقد واجزای اون در خدمت شما دوست های خوبم هستم وسعی می کنم با این آموزش برای چیدن سفره عقد وتک تک اجزاء سفره بهتون کمک کنم خیلی از ما ها دوست داریم سفره عقدمون رو خودمون وبا هنر وبا سلیقه خودمون بچینیم، با این حال دلمون نمی خواد سفره ی عقدی که می چینیم چیزی کم وکسر داشته داشته باشه. آموزش تزیین سفره عقد امروز کمک می کنه که یکی از زیباترین وجدید ترین سفره عقد رو بچینیم. 

آموزش تزیین سفره عقد :

قبل از شروع چیدن وتزیین سفره عقد باید اجزاء لازم رو فراهم کنید وبعد به تزیین اونها بپردازید ودر آخر به چیدمان کلی سفره عقد بپردازید. نقل ونبات وقند از اجزاء ثابت واصلی سفره عقد هستند. 

گذاشتن نان وپنیر وسبزی در سفره عقد از کارهایی که از قدیم مرسوم بوده فقط شکل تزیینات اون کمی متفاوت شده وبیشتر بهش توجه میشه، شما می تونید از سفره از هنر سفره آرایی تون استفاده کنید و اونها رو به بهترین شکل تزیین کنید، در تزیین سفره عقد می تونید از همه وسایل تزیینی زیبا که مناسب با این کار هستن استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که وقتی رنگ ها وشکل وسایل تزیینی با هم هم خوانی دارن مطمئناً سفره عقد شما زیبا تر میشه، در تزیین سفره عقد به هیچ وجه جای حلقه رو فراموش نکنید واونو نزدیک به جایگاه عروس ودوماد قرار بدین. 


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.