طارمی: با قدرت بیشتری دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردم


 

مهدی طارمی در رابطه عدم حضور خود در دیدار پیش رو برابر الهلال گفت: مشکلی نیست، برنامه ما شکست تیم الهلال است.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی در رابطه عدم حضور خود در دیدار پیش رو برابر الهلال گفت: مشکلی نیست، برنامه ما شکست تیم الهلال است و چه من باشم و چه نباشم می توانیم از پس الهلال بربیاییم.

 

او در رابطه با شوک حاصل از محرومیت نابهنگام خود گفت: مشکلی نیست، از بهمن ماه می توانم در میدان حضور پیدا کنم و با این حساب از نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در بازی ها حضور خواهم داشت.

 

مهاجم پرسپولیسی ها درباره عدم حضور در بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: قسمت این بود تا اینجای رقابت ها در خدمت پرسپولیس باشم به امید خدا بعد از بازگشت می توانم در لیگ قهرمانان 2018 حضور پیدا کنم و از آن رقابت ها استارت دوباره ای خواهم زد. در بازی های باقیمانده نیز بازیکنان تیم با بالاترین روحیه حضور دارند و می توانند از پس حریفان بربیاند.

 

طارمی ادامه داد: مشکلی نخواهد بود چرا که تا نیم فصل مهاجمانی همچون منشا، علیپور و وحید امیری در ترکیب حضور دارند و می توانند در بازی ها به میدان بروند و مانند همیشه بدرخشند.

 

او درباره محرومیت 4 ماهه ادامه داد: 4 ماه که چیزی نیست من 2 سال به خدمت سربازی رفته ام و توانسته ام پس از بازگشت خودم را ثابت کنم. مطمئن باشید پس از 4 ماه بازهم برمی گردم.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.