مدل‌ های کفش پاشنه بلند جدید زنانه


کفش پاشنه بلند پاییزی

با فرا رسیدن فصل پاییز فصل زمان تغییر مدل و طرح کفش‌ها نیز فرا می‌رسد. کفش‌های پاییزی دخترانه و زنانه باید علاوه بر اینکه محکم تر و بادوام‌تر از کفش‌های تابستانی می‌باشند، پوشیدگی و رنگ تیره‌تری نیز باید داشته باشند به همین دلیل هم نمی‌توان کفش‌های تابستانی را در فصل پاییز استفاده کرد. انواع مختلفی از کفش‌های پاییزی برای دختران و بانوان در بازار موجود می‌باشد مثل کفش اسپرت پاییزی، کفش پاشنه بلند پاییزی ، یا بوت و نیم بوت و … که انتخاب اینکه کدام مدل را استفاده کنید به سلیقه خودتان بستگی دارد.

اگر شما نیز به مد و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهید و دوست دارید در این فصل نیز زیبا دیده شوید می‌توانید از کفش پاشنه بلند پاییزی  استفاده کنید. کفش‌های پاشنه بلند پاییزی کمی متفاوت‌تر از دیگر کفش‌های پاشنه بلند هستند به این صورت که این مدل کفش‌ها سطحی کاملا پوشیده دارند و پاشنه آن‌ها نیز کلفت‌تر است همچنین جنس آن‌ها نیز به صورتی است که در مقابل سرما و بخصوص آب مقاوم می‌باشد.

اگر شما نیز به دنبال خرید کفش پاشنه بلند پاییزی هستید حتما این مدل‌ها که در ادامه مشاهده خواهید کرد را در نظر بگیرید.

کفش های زنانه

مدل‌های کفش پاشنه بلند پاییزی


کفش پاشنه بلند زنانه

مدل کفش پاشنه بلند پاییز



پاشنه بلند

کفش پاییزی زنانه



کفش دخترانه

کفش دخترانه پاییزی



کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه

مدل کفش پاشنه بلند برای پاییز



کفش زنانه و دخترانه جدید 2017

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی



کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه



کفش دخترانه

کفش پاشنه بلند پاییزی



مدل کفش جدید

کفش پاشنه بلند پاییزه



کفش زنانه-;ta ckhki

مدل کفش پاشنه بلند پاییز



مدل جدید زنانه

کفش پاییزی زنانه



زنانه و دخترانه

کفش پاشنه بلند پاییزی


امیدواریم از مشاهده این مدل‌ها لذت برده باشید و در خرید پاییزی به شما کمک کرده باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که هیچ وقت کفش پاشنه بلند را به صورت طولانی مدت استفاده نکنید. بهتر است در مجالس و یا قرارهای مهم و دوستانه از این مدل کفش‌ها استفاده کنید.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.