نشانه‌‌ های عاشق شدن پسران را بشناسید


نشانه‌ های عاشق شدن یک پسر

عشق احساس عجیبی است، عاشق شدن زیباست انسان وقتی عاشق می‌شود همه قشنگی‌های دنیا هم به دنبالش می‌آید ولی عاشق شدن هم  باید در سن مناسب و موقعیت مناسبی باشد. بعضی از نوجوانان نشانه‌های کوچک علاقه را به عشق تعبیر می‌کنند در حالی که این گونه نیست همه در سن نوجوانی احساساتی نسبت به جنس مخالف پیدا می‌کنند ولی این احساسات زودگذر عشق نیست و نباید اشتباه گرفته شود! همه دوست دارند نشانه‌های عاشق شدن یک پسر را بشناسند عشق مردان نشانه‌هایی دارد که قابل تشخیص است. در ادامه این مطلب از مجله بیگول ، نشانه‌های عاشق شدن یک پسر را مطالعه می‌کنیم و در آخر کلیپ عاشقانه کوتاه را مشاهده خواهیم کرد.

نشانه‌ های جالب عاشق شدن یک پسر


همیشه مراقب شماست

اکثر آقایان به اندازه کمی برای دوستان ، فامیل و … نگران هستند ولی شما باید توجه کنید که این نگرانی فقط نسبت به شماست یا برای همه. همچنین باید به میزان نگرانی و مراقبت فرد مورد نظر دقت کنید. اگر مردی بیش از حد نگران شما این یک معنی دارد و آن این است که شما را دوست دارد.

مثلا اگر مدام این سوال‌ها را می‌شنوید: غذا خورده‌ای؟ سردت نیست؟ چرا ناراحتی؟ خوبی؟ و …. یعنی مدام نگران شماست و دوست دارد همیشه خوب و سلامت باشید.

این نگرانی‌ها برای خانم‌ها خوشایند است و نشانه خوبی برای پی بردن به علاقه مردان است ولی بعضی اوقات باعث خستگی و دلزدگی می‌شود ولی این رفتار دست خود مردها نیست و همیشه برای کسی که دوستش دارند نگران هستند و نمی‌توانند این حس را کنترلش کنند.

اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

طرز نگاه و دقت به چشم

می‌گویند چشم دریچه قلب است. زبان می‌تواند دروغ بگوید و حتی مخفی کاری کند ولی چشم‌ها نه! از روی چشم می‌توان به احساسات کسی پی برد چون کنترلش دست هیچکس نیست. وقتی مردی هیجان دارد و عاشق است ، مردمک چشم بزرگ می‌شود.

اگر احساس کردید مردمک چشم طرف مقابل موقع نگاه کردن به شما بزرگ می‌شود یعنی به شما علاقه دارد پس یکی از نشانه‌های عاشق شدن یک پسر چشم‌هایش است. از طرز نگاه کردن او هم می‌توانید به احساس درونی فرد پی ببرید. اگر موقع حرف زدن مدام ارتباط چشمی‌اش را با شما حفظ می‌کند بدانید که عاشق شما شده است.

 


انجام کار مورد علاقه شما

اگر شما کاری را دوست دارید انجام دهید و طرف مقابل‌تان هم برای آن کار وقت می‌گذارد و برنامه می‌چیند مشخص است که به شما علاقه دارد و دوست دارد با شما وقت بیشتری را بگذراند. به خواسته و علاقه شما توجه دارد و شما برای او بسیار مهم هستید . شاید کاری را به خاطر این که شما دوست دارید انجام دهد ولی خودش از انجام آن کار لذت نبرد این یعنی به خاطر شما فداکار می‌کند.

پیش شما احساس شادی می‌کند

یکی دیگر از نشانه‌های عاشق شدن یک پسر این است که وقتی پیش شماست شاد است و این حس را نمی‌تواند از شما پنهان کند. معمولا نا خود آگاه لبخند می‌زند و هیجان‌زده می‌شود و این یعنی دستش پیش شما رو شده است.

انتخاب یک اسم مستعار دلنشین

از نشانه‌های علاقه آقایان به روش غیر مستقیم انتخاب یک اسم مستعار دلنشین است. مردان با بیان اسم مستعار به نوعی احساسشان را بیان می‌کنند هربار که آن اسم را بر زبان می‌آورند آن حس را احساس می‌کنند. هرچه شما را بیشتر با آن اسم صدا کنند یعنی دوست دارند آن حس را بیشتر تجربه کنند و این یعنی آن مرد شدیدا گرفتارتان شده است.


 آخر هفته‌های خود را با شما می‌گذراند

همه افراد دوست دارند آخر هفته‌های خود را استراحت کنند تا خستگی روزهای کاری و پرمشغله از بین برود همچنین دوست دارند وقتشان را با کسی که دوست دارند بگذرانند. اگر مردی علاقه داشته باشید به شما می‌گوید که وقتمان را با هم بگذرانیم و گرنه وقتش را صرف فعالیتی می‌کند که بیشتر لذت می‌برد. اگر دوست دارد با شما وقت بگذراند یعنی با شما بودن بهترین لذت است.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچ وقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند ، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

همسرتان از لمس کردن شما لذت می‌برد 

هر مردی که همسرش را دوست داشته باشد مدام علاقه دارد که او را نوازش کند مثلا وقتی گوشواره یا دستبند جدید می‌خرید همراه با نوازش تبریک می‌گوید. این نوع لمس کردن نوع شهوت آمیز نیست بلکه نوازش دوست داشتن است.  مردها از تماس‌های جسمی خیلی خوششان می‌آید و اگر دوستتان داشته باشند، این کار به صورت غیرارادی در آن‌ها اتفاق می‌افتد و هدف حس کردن همسر است همچنین آن را نشانه مردانگی می‌دانند.

نشانه‌های عاشق شدن یک پسر


هر روز برایش مانند روز تولد شماست

اگر همسرتان بدون مقدمه و حتی بدون مناسب هدیه می‎خرد (هر چند کوچک) یا مرتب شما را بیرون می‌برد بدون هیچ گونه شکی دوستتان دارد. مردها علاقه زیادی به ابراز احساست ندارند و تصور می‌کنند که خوش رفتاری و هدیه خریدن نشانه دوست داشتن است.

توجه به نیازهای شما

از دیگر نشانه‌های عاشق شدن یک پسر توجه کردن به نیازهای شماست. یکی دیگر از نشانه‌های عاشق شدن یک پسر توجه به نیازهای  شماست. اگر در جایی هستید (در تنهایی یا جمع) به نیازهای شما بیشتر از افرادی که دوروبرتان وجود دارند ، توجه می‌کند یعنی اهمیت شما برایش خیلی بیشتر است.


به رفتار دوستانش توجه کنید

همه ما وقتی عاشق می‌شویم ، ناخودآگاه در مورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد (کسی که عاشقش هستیم)  حرف می‌زنیم. اگر وقتی دوستانش را می‌بینید به شما می‌گویند که فلانی «خیلی تعریف شما را کرده است» یا «چه خوب که بالاخره شما را دیدیم» و یا وقتی شروع به تعریف یک خاطره مشترک می‌کنید به شما می‌گویند فلانی «قبلاً برایمان تعریف کرده است»، کاملاً مشخص است که این اواخر شما تنها موضوع صحبت‌های او بوده‌اید.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.