همسرتان را برای همیشه مجذوب خود کنید


۵ راه برای جذب مردان

وابسته کردن مرد به خود: رابطه و ازدواج مهم‌ترین اتفاق زندگی است و سخت‎ترین تصمیم. بعد از ازدواج بزرگ‌ترین مسئولیت حفظ زندگی و  آرامش خانواده دست خانم خانه است. باید روش‌های وابسته کردن مرد به خود را بلد باشد تا زندگی مشترکشان همیشه تازه و پرشور بماند. با روش‌های وابسته کردن مرد به خود شما در واقع همسرتان را همیشه به خودتان و آمدن به خانه‌ای که شما هستید ، مشتاق می‌کنید. در ادامه روش‌های ساده برای وابسته کردن مرد به خود را مطالعه می‌کنیم.

روش‌های ساده برای وابسته کردن مرد به خود

 

 

 

۱- در هیجانات و علائق ورزشی همراه او باشید

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه او باشد با این کار او را به وجد بیاورید. حتی اگر کاری دم دستتان دارید می‌توانید در حین کار کردن ، مراحل بازی را سوال کنید. با این کار به او نزدیک می‌شوید و روابط خود را محکم کنید.

۲- برای او جشن و میهمانی برگزار کنید

اکثر مردان تاریخ تولد و مناسبت‌های مربوط به خود را فراموش می‌کنند و یا به فکرشان هم نمی‌رسد که جشن بگیرند ، این خود شما هستید که باید یک میهمانی بگیرید و او را غافلگیر کنید. این کار تاثیر عاشقانه روی دهن او خواهد گذاشت. به خوشحالی همسرتان و روحیه‌اش توجه

۳- او را در روابط با دوستانش راحت بگذارید

این مورد حساس است چون در اکثر موارد باعث اختلاف بین زن و شوهر می‌شود هر مردی نیاز دارد که زمان‌هایی را با هم‌جنس‌هایش سپری کند و خانم‌ها هم مخالف سر سخت این قضیه! اما باور کنید روش اشتباهی است باید اجازه دهید همسرتان اوقاتی را به دور از شما با هم‌جنس‌هایش زمان سپری کند تا از مشکلات زندگی به دور باشد با غر زدن و شکلایت اوضاع را بدتر نکنید با ملایمت برخورد کنید.

راه‌های جذب مردان


۴- با او فیلم ببینید و لذت ببرید

هر کس به نوعی دوست دارد اوقات فراغت خود را سپری کند ، اکثر مردان علاقه دارند که جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند در دیدن فیلم مورد علاقه همسرتان هم او را همراهی کنید در لحظه‌های خنده‌دار بخندید و عکس‌العمل نشان دهید ، اگر فیلم ترسناکی است خودتان را در بغل همسرتان جا کنید. مدام از سر جایتان بلند نشوید.

۵- با غذای دلخواهش او را غافلگیر کنید

خانم‌ها هر روز غذا درست می‌کنند ولی گاهی اوقات بهتر است غذای مورد علاقه همسرتان را درست کنید و میز دونفره رویایی بچینید و شمع روشن کنید. با این کار همسرتان را خوشحال می‌کنید.

با رعایت این نکات (وابسته کردن مرد به خود) ، رابطه‌ی شما هر روز قوی‌تر شده و خود او نیز مشتاق خواهد بود تا ساعاتی بیشتری را در کنارتان باشد ممنون از همراهی شما دوستان عزیز.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.