چروک های مزاحم روی پوست چگونه درمان کنیم؟


به گزارش ایران ناز چین و چروک پوستمان را با چه روشهایی می توانیم برطرف کنیم اگر به دنبال روش موثر برای رفع این چروک های مزاحم بر روی پوست خود میگردید توصیه می کنیم از این روش های موثر کمک بگیریدکرم‌های ضدچروک را امتحان کرده‌اید و بی‌فایده بوده؟ دنبال روشی جدید و کاربردی می‌گردید؟ 

 

7 جایگزین به شما معرفی می‌‌شود که می‌توانند پیری پوست را به تاخیر بیندازند و پوست‌تان را جوان‌تر و زیباتر کنند.روغن کبد ماهی به دلیل ارزش غذایی‌ای که دارد، برای کودکان تجویز می‌شود اما مصرف آن در افراد بالغ تاثیر قابل‌توجهی در پیشگیری از چین و چروک دارد.

 

چروک های مزاحم روی پوست چگونه درمان کنیم؟

 

در سال 2005 تحقیقی در مجله لیپید منتشر شد که نتایج آن نشان می‌داد مصرف امگا3 که در روغن کبد ماهی به وفور یافت می‌شود، از کاهش کلاژن به واسطه تابش اشعه فرابنفش خورشید به پوست پیشگیری می‌کند. این نوع چربی‌ها، نه‌تنها جلوی نمایان شدن چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند،

 

بلکه به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند. متخصصان توصیه می‌کنند 3 بار در روز قبل از هر وعده غذایی کپسول روغن ماهی بخورید.ژیمناستیک صورت تمرینات مناسبی برای پیشگیری از سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت است. برای این کار دست چپ را به صورت افقی روی پیشانی قرار دهید و فشار دهید

 

به نحوی که چین و چروک روی پیشانی کاملا باز شود. در تمرین بعد چشمانتان را کاملا باز کنید. ابروی راست را بالا ببرید و بعد به حالت عادی درآورید. همین تمرین را با ابروی چپ تکرار کنید.میکرودرم روشی بسیار مفید و موثر برای کاهش چین و چروک‌های پوستی است. میکرودرم روشی شبیه سنباده زدن است که به بازسازی پوست کمک می‌کند.

 

با برداشتن لایه رویی از پوست کلاژن‌سازی در پوست تحریک می‌شود و این کار به نوسازی پوست و جوانسازی عمقی آن کمک می‌کند. البته افراد مبتلا به اگزما یا کسانی که پوست‌های حساسی دارند یا جوش می‌زنند، نباید میکرودرم ابریژن انجام دهند.دانه سویا می‌تواند بدون توجه به سن و سال به جوان ماندن پوست کمک کند.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.