چه طور با خستگی بعد از زایمان کنار بیاییم ؟


هر روز را با انرژی شروع کنید: 

چه طور ممکن است با وجود شب بیداری و خستگی روزتان را با انرژی شروع کنید ؛ این پیشنهاد برایتان عجیب است اما منظور این است که صبح ها قبل از شروع هر فعالیتی یک دوش سریع بگیرید . آب به شما احساس آرامش می دهد ، اگر بتوانید کمی در آب بنشینید در کم شدن احساس خستگی بسیار موثر تر است با این حال یک دوش سریع هم جوابگوی خوبی به فشار های شبانه است .

دیدار ها را محدود کنید :

با اینکه بچه تازه برای همه اطرافیان جالب و دیدنی است و شما هم از این تجربه تازه خوشحال هستید و می خواهید فرزندتان را به دیگران نشان دهید اما اگر واقعا خسته هستید بخشی از بازدید های روزانه و مهمانی ها را طوری مدیریت کنید که در زمان مشخصی و معینی باشد ، در این صورت انرژی بیشتری برای استراحت و مراقبت از خودتان ذخیره می کنید .

ایده آل ها را رها کنید :

اگر همیشه زندگی تان روی اصول و برنامه پیش می رفته ، همیشه همه چیز مرتب بوده ، خانه و غذایتان روبه راه بوده و می توانستید بین چندین کار به راحتی تعادل بر قرار کنید ،نباید چنین انتظاری را در شرایط تازه داشته باشید . البته حتی وقتی کودکتان بیمار و نیازمند مراقبت های ویژه نیست شما می توانید در یک برنامه قابل انعطاف بسیاری از امور زندگی تان را بدون مشکل پیش ببرید این مسئله به مهارت شما به کنترل شرایط نیز بر می گردد .

یک چرت نیم روزی نیاز شماست :

هیچ نوزادی نیست که تمام شبانه روز بیدار بماند . بیشتر نوزادان ساعت های زیادی از شبانه روز را خواب هستند این فرصت مناسبی است که شما هم بیشتر استراحت کنید ، خیلی از والدین می گویند : وقتی نوزادشان خواب است تازه می توانند به کار های عقب افتاده برسند . درست است که شما باید به کار های دیگر برسید اما کمی استراحت یا یک چرت نیم روزی ۲۰ دقیقه ای هیچ تاثیر بدی در روند انجام کارهایتان نمی گذارد و چه بسا به شما انرژی و توان بیشتری برای ادامه روز بدهد .


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.