کسب درآمد از تلگرام با نویسندگی


بسیاری از افراد دوست دارند با به کارگیری قدرت قلم خود و نویسندگی در محیط مجازی به کسب درآمد بپردازند اما نمی دانند چگونه باید به این رویا دست یابند. در این مطلب کوتاه می خواهیم ایده ای برای کسب درآمد از طریق نویسندگی مطرح کنیم. ایده ای که قدرت قلم شما را با ابزارهایی چون تلگرام ترکیب می کند.

 

یکی از راه های متداول برای کسب درآمد از تلگرام این است که یک کانال پرطرفدار و پربازدیدکننده داشته باشید و از طریق جذب تبلیغات به درآمد برسید. بسیاری از افراد از این مدل کسب و کار استفاده می کنند و برخی با این شیوه به درآمدهای خوبی دست یافته اند.باکوک. حتی کسانی که قادر به جذب تبلیغات برای کانال تلگرامی خود نیستند می توانند با ساخت یک کانال پربازدید و فروش آن به درآمد خوبی برسند. جذب مخاطب در تلگرام یکی از فرصت هایی است که نویسنده ها نیز می توانند از آن برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنند.

اگر دوست دارید با نویسندگی به درآمد اینترنتی برسید می توانید از دو ابزار سایت و تلگرام به طور همزمان استفاده کنید. فرض کنید شما توانایی نوشتن داستان های کوتاه و جذاب را دارید. در این صورت می توانید داستان های خود را در سایت خود منتشر کنید و با کمک گوگل بازدیدکننده جذب کنید. سپس یک کانال تلگرامی افتتاح کرده و بازدیدکنندگان را به آن هدایت کنید. به این ترتیب به مرور زمان صاحب یک کانال تلگرام پرترافیک و پرطرفدار خواهید شد که می توان از آن برای نمایش تبلیغات و یا حتی فروش و بازاریابی کالا استفاده کرد.

آنچه گفتیم یکی از روش های ساده ی کسب درآمد اینترنتی از راه نویسندگی بود. برای کسب درآمد برخط ( آنلاین ) از طریق نویسندگی روش های حرفه ای تری نیز وجود دارد که ما به یکی از آن ها اشاره می کنیم.

 

استفاده از قدرت قلم برای جذب گروه خاصی از افراد به یک سایت یا کانال تلگرامی یکی از روش های حرفه ای کسب درآمد اینترنتی با نویسندگی است. در این روش شما یک قشر خاص مثلا زنان یا معلمان یا طرفداران کوه نوردی را انتخاب می کنید و سپس با نوشتن مطالبی که برای این افراد جذاب است آن ها را به سمت سایت یا کانال تلگرام خود جلب می کنید. نوشتن داستان یا ارائه ی مطالب آموزنده و نکات کاربردی به شکل ساده و جذاب برای جذب این اقشار مناسب است. پس از جذب این گروه های اجتماعی به سایت یا کانال تلگرام خود شما صاحب یک رسانه ی تخصصی و قدرتمند خواهید شد که از طریق ان می توانید به نمایش تبلیغات , فروش کالا به صورت مستقیم یا واسطه ای و حتی فروش حق عضویت در سایت بپردازید.باکوک. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هر گروهی دغدغه ها , علاقه مندی ها و دلمشغولی های خاص خود را دارد پس بهتر است ابتدا این دغدغه ها را مشخص کنید و سپس در مورد همان ها مطالب جذاب و کوتاه بنویسید. امیدواریم که همه ی کسانی که می خواهند از راه نویسندگی به درآمد اینترنتی برسند از این مطلب بهره مند و در کسب و کار خود موفق شوند.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.