آیفون ۸ کوچک‌تر از گلکسی اس 8


خرین اطلاعاتی که برای آیفون ۸ مطرح شده است در مورد ابعاد این تلفن همراه هوشمند می‌باشد که در ابعاد ۱۴۳٫۵۹*۷۰٫۹۴*۷٫۵۷ میلی متر ساخته می شود.

به گزارش کلیک، با توجه به این مطلب که آیفون ۷ در ابعاد ۱۳۸٫۳ * ۶۷٫۱ * ۷٫۱ میلی متر تولید شده بود می توان به این نتیجه رسید که iPhone 8 نسبت به مدل قبلی بزرگتر و ضخامت بیشتری دارد، اما نسبت به آیفون ۷ باریکتر و کوچکتر خواهد بود.
Benjamin Geskin که پیش از این طرح‌هایی از گوشی آیفون  ۸ منتشر کرده بود، با توجه به شایعات جدید امروز دو عکس جدید طراحی کرده است. در عکس اول طراحی شده ، می‌توان آیفون ۸ را در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشاهده کرد. این تلفن همراه هوشمند در عکس بعدی نیز در کنار گلکسی اس ۸ و گلکس اس ۸ پلاس قرار داده شده است.
نکته جالب توجه این است که iPhone 88 از هر دو مدل پرچم‌دار سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. در این عکس ها از صفحه نمایش جدید آیفون ۸ هم تصاویری وجود دارد. خواهید دید که فضای بسیار زیادی از روی گوشی را صفحه نمایش به خوداختصاص داده است و آیفون جدید لبه‌های بسیار نازکی دارد. حتی حسگر شناسایی اثر انگشت هم از روی آیفون ۸ حذف گردیده است.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.