بیوگرافی و عکس‌ های امیر آقایی بازیگر سریال نوار زرد


امیر آقایی از جمله بازیگران خوب و کاربلد سینما و تلویزیون ایران می‌باشد.در این بخش از مجله بیگول با عکس‌های جدید امیر آقایی در  خدمت شما هستیم.

امیر آقایی بازیگر مرد ایرانی

امیر آقایی متولد سال ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ می‌باشد و هم اکنون ۴۷ ساله است. او زاده شهر ارومیه می‌باشد و اصالتی ترک دارد.

امیر آقایی از جمله بازیگرانی است که انتقاد کمی بر روی بازیگری او می‌شود و از بازیگران متوسط به بالای سینمای کشور است که در هر نقشی بازی کرده استعداد او در بازیگری به چشم می‌خورد.

اولین بازی او در سینما در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم سینمایی ارتفاع پست ساخته ابراهمی حاتمی‌کیا رقم خورد. سپس با بازی در فیلم زن دوم یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های سینمایی‌اش را ایفا کرد.

بازی او در فیلم سعادت آباد نیز در سال ۸۹ با بازی در کنار لیلا حاتمی، مهناز افشار و حامد بهداد نیز از جمله بازی‌های قابل قبول او بود.

امیر آقایی مجموعه هایکو با نام بیدها در باد سروده‌است که در سال ۱۳۸۹ منتشر شده‌است. وی علاوه بر بازیگری و نویسندگی، نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهد.

امیر آقایی هم‌ اکنون در سریال نوار زرد که در شبکه دو سیما پخش می‌شود ایفای نقش می‌کند. زمان پخش سریال نوار زرد هر روز ساعت ۲۱:۳۵  می‌باشد.

او در سال‌های اخیر در سینما نقش‌های متفاوتی را بازی کرده و در فیلم‌های مختلفی از جمله: بدون تاریخ بدون انقضاء، بادیگارد، ۳۶۰ درجه، کوچه بی‌نام،هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، زندگی خصوصی و سعادت آباد حضور داشته است.

در ادامه عکس‌های جدید امیر آقایی را مشاهده می‌کنید. در این فیلم بازیگرات زن ایرانی همانند بهاره کیان افشار نیز بازی کرده‌اند.

 

 

بازیگر ایرانی

عکس‌های جدید امیر آقایی

 

امیر آقایی

عکس جدید امیر آقایی در نوار زرد

 

بازیگر مرد ایرانی

عکس جدید امیر آقایی

 

امیر آقایی بازیگر مرد ایرانی

امیر آقایی بازیگر مرد ایرانی

 

بازیگر مرد

عکس‌های امیر آقایی

 

بازیگر ایرانی

عکس‌های جدید امیر آقایی

 

بازیگر های جذاب

عکس‌های امیر آقایی

 

عکس بازیگران

عکس جدید امیر آقایی

بازیگران ایرانی

تصاویر جدید امیر آقایی

 

امیر آقایی

 

عکس‌های جدید امیر آقایی


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.