راه و روش کسب درآمد از تلگرام

  • نویسنده :
  • بازدید : 130 مشاهده
  • دسته بندی :

کسب در آمد از تلگرام، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ رسانه‌ای که امروز پرطرفدارترین رسانه کشور است و حتی کسانی که قبلا با اینترنت ارتباط برقرار نمی‌کردند را به خود جلب کرده.
هر روز بر تعداد کانال‌های تلگرام افزوده می‌شود و افراد بیشتری از این رسانه استفاده می‌کنند. سرعت بالا و دسترسی آسان به این نرم‌افزار باعث شده که بسیاری از مردم از آن حتی برای تبادل اطلاعات کاری‌شان استفاده کنند.

 

کانال‌های مختلفی با اهداف مختلف در تلگرام ایجاد شده‌اند و استقبال مخاطبان از تلگرام حتی پای برنامه‌های مختلف تلویزیونی را به این رسانه باز کرده‌است. پس حضور پابرجای مخاطبان متعدد در این پیام‌رسان فوری فرصت فوق‌العاده‌ای را برای کسب درآمد از تلگرام به وجود آورده‌است.
تبلیغ برای کسب درآمد از تلگرام
ربات‌ها و کانال‌های پرطرفدار زمینه مناسبی را برای دیده‌شدن تبلیغات به وجود آورده‌اند و اجرای تبلیغات در تلگرام در صورتی که به صورت هدفمند صورت گیرد و در کانالی مرتبط با کسب و کار مورد نظر باشد، تبلیغ موثری خواهد بود.
از آنجایی که هزینه تبلیغات در تلگرام بسیار پایین است. معمولا کسب و کارها و شرکت‌ها برای بالا بردن سطح آگاهی عموم درباره برندشان از آن استفاده می‌کنند و صاحبان کانال‌ها و رسانه‌های تلگرام می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.
به طور مثال آژانس‌ها و برگزارکنندگان تورهای مسافرتی با تبلیغ در کانال‌ها و گروه‌های مرتبط  به فعالیتشان در تلگرام به نتایج خوبی رسیدند و صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها نیز این گونه به کسب درآمد از تلگرام پرداختند.
برگزاری دوره‌های آموزشی و کسب درآمد از تلگرام
افراد بسیاری با تشکیل گروه در تلگرام به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی پرداختند. دوره‌هایی مانند آموزش زبان انگلیسی، نرم‌افزارهای کامپیوتری، خطاطی و حتی خیاطی و…
اینگونه که مخاطبان با صرف هزینه‌ای مشخص عضو گروه می‌شوند و در ساعات مشخصی از روز از طریق تلگرام به یادگیری و شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌پردازند.
در این حالت حتی می‌توانید از جزوه‌های کمیاب یا ترجمه جزوات معتبر بین‌المللی استفاده کنید و آن‌ها را به تدریج در اختیار مخاطبان قرار دهید.
برگزاری این دوره‌های آموزشی با توجه به هزینه کمی که نسبت به دوره‌های آفلاین برای مخاطبان دارد، مورد استقبال آنان واقع می‌شود. البته تداوم این درآمد تا حد زیادی به نتیجه و خروجی آن بستگی دارد.
فروش محصول و کسب درآمد از تلگرام
دیگر برای فروش کالا و خدمات خود نیازی به صرف هزینه و سرمایه گزاف برای اجاره یا خرید مغازه نیست. لااقل در ابتدا می‌توانید به صورت رایگان و با ساخت یک کانال تلگرام محصولات خود را معرفی کنید و آن‌ها را به فروش برسانید.
حتی بسیاری از فروشندگان آفلاین، برای تحت تاثیر قراردادن مخاطبان شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی، و تعامل بیشتر با مشتریانشان از طریق یک گروه یا کانال تلگرام محصولات تازه خود را در معرض دید آن‌ها قرار می‌دهند.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.