در هنگام خرید دستبند به این نکات توجه داشته باشید

  • نویسنده :
  • بازدید : 105 مشاهده
  • دسته بندی :

همان طور که می دانید تنوع در دستبند ها بسیار بالاست، دستبند های اویزدار، دستبند های تنیسی، دستبند های مچی،... همه از انواع مختلف دستبند است. شما باید از قبل انتخاب دستبند سایز مچ خود را به دقت اندازه بگیرید واندازه آن آگاه باشید. برای دستان کوچک دستبند های النگویی نازک زیباتر از النگو های ضخیم است. 

برای دست های متوسط دستبند های ضخیم زیبا تر خواهد بود وبرای دست های بزرگ وبلند می توان از هر نوع دستبندی بجز دستبند های بسیار ظریف ونازک استفاده کرد. 

در انتخاب دستبند یک نکته را همیشه به خاطر داشته باشید اگر دارای دست های متناسبی هستید، دستبند های کوچک ونازک توجه چشم را به سوی دستان شما جلب می‌کند بخصوص وقتی که همراه با حلقه استفاده شوند. اگر از نوع دستان خود راضی نیستید، دستبند های ضخیم وبزرگ تر توجه را از دست های شما دور می کند. 

موقع انتخاب دستبند دقت کنید که دستبند تان تنگ نباشد وضمنا آن قدر بزرگ نباشد که با کاهش وزنتان گشاده شده ویا از دست بیفتد. اگر دستتان نسبتا چاق است، دستبندی انتخاب کنید که کمی بزرگتر از مچ دستتان باشد، دستبند های تنگ دستتان را چاق تر از آن چیزی که هست نشان می دهند، در انتخاب دستبند باید راحتی دست را هم در نظر بگیرید. اگر دستبدتان باعث درد یا حس گرفتگی در مچ دستتان میشود، همیشه حس نا خوشایندی خواهید داشت و از خریدتان ناراضی خواهید بود. 


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.