رمان پاییز مرگ

  • نویسنده :
  • بازدید : 415 مشاهده
  • دسته بندی :

رمان پاییز مرگ

نویسنده : آرمان فیروز

ژانر کتاب: درام و اجتماعی

 

 

رمان پاییز مرگ، یک رمان در سبک اجتماعی است که توسط نویسنده ی آقا، آرمان فیروز در حال تایپ است. تا کنون 70 صفحه از این رمان زیبا در فضای مجازی منتشر شده است. بر عکس دور های این روزها که بیشتر نویسندگان ایران خانم هستند و اینکه همه اش موضوعات و سوژه هایشان راجع به مسائل عاشقانه است؛ بر عکس همه آن ها این رمان یک رمان کاملا اجتماعی است و به مسائل اجتماعی این دوران می گذرد. آن چنان که مشهود است این رمان یک رمان خارجی است؛ به این معنی که شخصیت ها و لوکیشن در آمریکا رخ می دهد و همه شخصیت ها آمریکایی هستند.

 

طبق اعلامیه ای که آقای آرمان فیروز در سایت رمانخونه منتشر کرده است، این رمان نسخه اصلی رمانشان نیست و در واقع نسخه اصلی این رمان ایرانی هست و به زودی نسخه اصلی رمان چاپ خواهد شد.

 

این رمان راجع به دو خانواده ثروتمند است که هر دو پسر هایی 18 ساله دارند. یکی از آن ها پسری درسخوان و با کمالات بسیار است و دیگری پسری است که از پدر ومادر خود خیلی دلگیر است. این داستان درباره تاثیرات اولیه رفتار والدین بر فرزندان می باشد.

 

اطلاعات دیگری راجع به نویسنده رمان، آقای آرمان فیروز در پست دیگری ارسال خواهد شد.

نسخه انگلیسی این رمان هم اکنون در سایت مجازی رمانخونه در حال تایپ می باشد.


کادوناز | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد و آشپزی.